Konu
Bilgisayarin Cinsiyeti
27-11-2010, 17:54:00
#3
rslinks
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu konu daha önceden 2 kere açılmıştı.
https://www.r10.net/maxigeyik/659501-...-erkek-mi.html
https://www.r10.net/maxigeyik/769332-...i-disi-mi.html