Merhaba Arkadaşlar.
Reklam işiyle uğraşıyoruz, Müşterilerimiz genelde 1 ay veya en fazla 2 aylık senetler ile ödeme yapıyorlar, Hepside güvenilir sağlam firmalar, Geri çevirmemek adına kabul ediyoruz mecburen.
Biliyorsunuz ki senetleri bozdurmak sanırım yasal birşey değil. Yasal olsa bile çok sıkıntılı bir iş.
Şimdi sormak istediğimiz şu: bu senetleri çok fazla zarar etmeden nasıl nakite çevirebiliriz.?
Teşekkürler