delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu kadar yeterli sanırım. Karşılaştırma yaptığım yazıcılar şunler,

HP fotokopi özellği olan püskürtmeli (renkli) yazıcı ile SAMSUNG fax fotokopi (siyah - beyaz) vs. olan büyük lazer yazıcısı. (sgx serisiydi sanırım).

Özetle, lazer yazıcı daha iyi

hocam çok sağolun bilgiler için, mono lazer almaya karar verdim. en azından baskı hızı ve sayısı bakımından kâra geçeceğe benziyorum zaten resimle falan da uğraşmayacağım

tekrar teşekkürler