bu kadar yeterli sanırım. Karşılaştırma yaptığım yazıcılar şunler,
HP fotokopi özellği olan püskürtmeli (renkli) yazıcı ile SAMSUNG fax fotokopi (siyah - beyaz) vs. olan büyük lazer yazıcısı. (sgx serisiydi sanırım).
Özetle, lazer yazıcı daha iyi
hocam çok sağolun bilgiler için, mono lazer almaya karar verdim. en azından baskı hızı ve sayısı bakımından kâra geçeceğe benziyorum

zaten resimle falan da uğraşmayacağım
tekrar teşekkürler