translate olmadan önce turing diye program vardı o zamanlar bile iyi çeviriler yapıyordu şimdi daha da geliştirdilerse çok iyi duruma gelmiştir onu önerebilriim. %99 çeviri çok zor ve çok çok uzun zaman ister bunu hazırlamak. Ama yapılmayacak birşey değil hocam bak bu proje aklıma yattı ortalama 3-4 sene sonra bunu yapabilirim Şaka bir yana kursa gitmeni öneririm en azından az çok kalıpları bilsen yeterli, translate felan çok saçma çeviriyor alakasız şeyler hep oradan çeviripte sakın birilerine yazayım deme