Banlasınlar burada r10.net var 100 tane DP eder rahat ol kardeşim ... Onların admini varsa bizim RADMINIMIZ var
Yaf ne kadar meraklısınız olayı ırkçılığa getirmeye, Dp'deki piyasayı bilmiyorsunuz atıp tutuyorsunuz burada, r10.net Digitalpoint'in çeyreği bile olamaz.Yapmayın arkadaşlar Türkleri çok yanlış tanıtıyorsunuz orada Türk kullanıcılar ticaret yapıyorlar onların ekmeklerine taş koyuyorsunuz.
Adam ticaret yaptığı adama Türküm diyemiyor.