erbilen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
NEDEN DAĞITIYORSUN MAL MISIN DİYEN BİRKAÇ KİŞİ VARDI. ONLARADA BURADAN CEVABIMI İLETEYİM HAYIR DEĞİLİM.. BEN SADECE İYİ BİRİYİM

Her zaman böyle insanlara ihtiyacımız var.

Bana hep yardımı dokunuyor teşekkür ederim tayfun.