bu sene harçlara zam yapılmadı. aşağıdan abiniz kazandığı fakülte/yüksekokul'a bakıp ne kadar ödeyeceğinizi görebilirsiniz.
burada dikkat edeceğiniz şey, yazan ücretin bu dönem için, sadece yarısını ödeyecek olmanız. örneğin fen-edebiyat fakültesi 1.281 tl olarak görünüyor. bu fakülteye kayıt yaptıracak öğrenci, bu dönem bunu yarısı olan 640.50 tl ödeyecek.
bunu söyledim abimlere. fakat okula göre değişiyor o diyolar. meslek yüksek okulu. 770 TL yazıyor ama. her okula göre değişiyor diyolar. daha düşüktür o diyolar