UlkeKurucusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar, www.saadetpartisi.com ve www.saadetpartisi.org domainlerini bir arkadaştan aldım. Saadet partisine satmak istesem kaça vermeliyim?
aldığınız kişi saadet partisi ile irtibata geçmeden siz devretmiş olamaz.
tahminim odur ki, o da oraya satamadığı için elden çıkarmak istedi.
bence almak hatadır, ederi yoktur.