Arkadaşlar öncelikle selamlar.. Dün gece https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...i-tasarim.html şu kouyu görenleriniz vardır. neyse burda ki yaptığım kısa oylamada 1.tasarım seçildi. ve bende css e döktüm bu psd şablonu.. ve önceki konuda da dediğim gibi maksadım r10 da ücretsz dağıtmaktı :P hazırladım dün gece sabaha kadar şimdide paylaşıyorum.. hatasız olarak hazırlandı umarım arkadaşlarımın işine yarar.. ve arkadaşlar sizden tek ricam eğer temayı bi script e falan giydirirseniz banada haber verin.. merak etmeyin telif hakkı için falan değil sadece merak ediyorum o yüzden.. :P

tasarımın ana sayfa demosu:
http://ifiweb.info/ultimate/index.html

tasarımın detay sayfası demosu:
http://ifiweb.info/ultimate/detay.html

tasarımı indirme linki:
http://ifiweb.info/ultimate/k-design...e-template.rar

iyi günlerde kullanın yorumlarınızda eksik etmeyin