Arkadaşlar öncelikle selamlar.. Dün gece
https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...i-tasarim.html şu kouyu görenleriniz vardır. neyse burda ki yaptığım kısa oylamada
1.tasarım seçildi. ve bende css e döktüm bu psd şablonu.. ve önceki konuda da dediğim gibi maksadım r10 da ücretsz dağıtmaktı :P hazırladım dün gece sabaha kadar şimdide paylaşıyorum.. hatasız olarak hazırlandı

umarım arkadaşlarımın işine yarar.. ve arkadaşlar sizden tek ricam eğer temayı
bi script e falan giydirirseniz banada haber verin.. merak etmeyin telif hakkı için falan değil

sadece merak ediyorum o yüzden.. :P
tasarımın ana sayfa demosu:
http://ifiweb.info/ultimate/index.html
tasarımın detay sayfası demosu:
http://ifiweb.info/ultimate/detay.html
tasarımı indirme linki:
http://ifiweb.info/ultimate/k-design...e-template.rar
iyi günlerde kullanın
yorumlarınızda eksik etmeyin 