ilgili Urlye girince kayıt silindiyse yani db de yoksa eğer bir uyarı yazısı yazmak ya da ana sayfaya yönlendirmek istiyorum ziyaretçiyi. bunu hangi kodları kullanarak yapabilirim? phpde çok yeniyim, en basit bir biçimde açıklayarak kod yardımında bulunursanız sevinirim.