denizci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim fikrim eğer yedekler hala mevcut ise ücreti karşılığında verilebileceği yönünde. Sonuç itibari ile sunucuda 100GB veri varsa bunun indirilmesi esnasında sizin bağlantınız bir bedel verilmeksizin neden kullanılsın? CD olarak isterse,

CD bedeli x işlem ücreti + %18KDV = Tutar

şeklinde de olabilir.
Kesinlikle haklısınız!