Weave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında bu denklik mevzusu sadece devlet kurumlarında çalışamıyacağıma denk geliyorsa pek gereksiz gibi zaten devlet kurumlarında da çalışmayı düşünmüyorum.
Askerlik içinde önemli...