Avusturya da bi üniversiteyi gitmeyi düşünüyorum(z) benim bildiğim r10 da bu tarz konular vardı öss ye girmek vs. yoktu diye hatırlıyorum.

Yardımcı olucak arkadaşlara şimdiden teşekkürler...