pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kafan mı iyi? düzgün oku genelleme mi var orada? KardeşİM değiller diyor. Kardeşimiz değiller demiyor. Okumadıysan iyi oku, okuduysan Türkçeyi iyi öğren öyle oku.
otomatik cevap vermeden önce .. https://www.r10.net/1061332344-post48.html