Konu
Birisi açılımmı dedi :) :) açalım ozaman
27-06-2010, 17:57:05
#48
GodLessTurtLe
Saadet54 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Açılım PKK için yapılmadı zaten. Orada ırkçılık ve faşitliğe karşı ezilen Kürk kardeşlerimiz için yapıldı.
onlar bizim kardeşimiz değil...