Konunuzu Baltalamak Gibi Olmasın Fakat.
Başlıkta Bedava Domain İsteyen Yazıyosunuz. Konu İçeriğinde , Domain Sizde Duracak . Hostuda Ben Karşılarım Diyosunuz.
Domain Sizde Hostuda Siz Karşılıyosunuz Diyelim , Hostta Sizde.
Eee Daha Fazla Söze Ne Gerek Var. ?
Konuyu Yanlış Yere Açmışınız..
Konuyu Açmanız Gereken Yer :
Editörlük (Post İşleri) 