Konunuzu Baltalamak Gibi Olmasın Fakat.

Başlıkta Bedava Domain İsteyen Yazıyosunuz. Konu İçeriğinde , Domain Sizde Duracak . Hostuda Ben Karşılarım Diyosunuz.

Domain Sizde Hostuda Siz Karşılıyosunuz Diyelim , Hostta Sizde.

Eee Daha Fazla Söze Ne Gerek Var. ?

Konuyu Yanlış Yere Açmışınız..

Konuyu Açmanız Gereken Yer : Editörlük (Post İşleri)