İkinci döneme bakılıyor.Yaklaşık 4 senedir düzenli olarak sınavlara giriyorum.Kredin 73 ve üzeri yani 2.5 ortalamaya sahipsen sene sonu ortalamasında baraj derslerden zayıfın yok ise geçiyorsun.