2. Dönem not ortalamasına bakılırsa, 1. dönem sınavları ne işe yarıcak

Bunu öğrenmen için 1. dönem ve 2. dönem ortalamasına göre yapılır.

Benim zamanımda örnek vereyim

1. dönem Matematik 3 ise 2. Dönem 5 aldın. Yıl sonu ortalaması 4 olur.
1. dönem Edebiyat 0 ise 2. dönem 4 aldın. Yıl sonu ortalaması 2 olur.

tüm derslerin ortalamasını alıcaksan yine benim zamanımdaki gibi söyliyim.

Matematik 6 ders ise haftalık.. Kredisi 4x6 olur. Haneye 24 kredi olarak geçer..
Edebiyat 6 ders ise. Kredisi 6x2 olur Haneye 12 kredi geçer

Bütün derslerin ortalamasını bu şekilde aldıktan sonra tüm derslerin ortalamasını Tüm ders saatlerin toplamı ile böleceksin.

Örneğin kredin 123 ise Haftalık 41 ders saatine böleceksin. Ortalama 3.00 olur..

Geçmek için en fazla 3 tane zayıfın olabilir. Ve edebiyat dersi kesinlikle en az 2 olması gerekiyor..


BENİM ZAMANIMDA BÖYLEYDİ. 8 SENE ÖNCE LİSEDEYDİM. LİSELİ ARKADAŞLAR DOĞRU İSE DOĞRULARSA SEVİNİRİM..