Arkadaşlar Lise 2' ye gidiyorum anadolu lisesi ve sayısal bölümündeyim.
Şimdi ben sınıfı geçmek için 2.dönemin ortalamasına mı bakcam yoksa yıl sonu ortalamasına mı ? Ayrıca bu not ortalaması konusunda herkes farklı bir yöntemle hesaplıyor doğrusu nedir ? Durumlar kritikte bir yardımcı olursanız