Bu şekilde olmaz çalışmaz, neden dersen baska-yazi-basligi-51-yazi.html olursa ne olcak?
YaziId = Step1(3) burası patlar 
o yüzden _ kllanman mantıklı olan. İletişim içinde sonnda li .html i kaldırırsan sadece iletisim olarak kullanırsan sorun olmaz
IF sayfa = sayfa dan önce ıf Sayfa = iletisim koyarsın olur biter.