Şimdi outllokta denem yaptım. denem mailleri attım. hafta müşterilerin bir iki maili geldi. 20 dk. sonra kendime denem mailleri attım. attığım hiç bir mail düşmedi yine. tıkandı sanki yine.
sorun nedir acaba?