Bu saçma bişey. Aklımın almadıgı başka bir şey var burda sanırım.
DNS lar dün sabahtan değişti. oturmuştur sanırım. Yada dediğinzi gibi spam düşüyor. webmail üzerinden bakıyorum hesaplara oradanda bir tek mail yok. düşmemiş. ne outlook ne webmail.

Bu konuda bilginize ihtiyacım var arkadaşlar. Ne yapmam gerekli.?

natrodan ikinci gelen cevap :
Önceki host firmanız ile görüşerek mail serverlarından kayıdınızı sildirmeniz gerekmektedir.Bu işlem sonrasında problem düzelecektir.