Bu programı kullanarak cd yazma makinanızla kaydetttiğiniz cd'lere şifre atıyorsunuz. Kaydettiğiniz cd'yi cd rom sürücünüze taktığınızda cd autorun çalışıyor ve size şifre soran bir ekran çıkıyor. şifeyi doğru yazdığınızda cd içindeki verileri kullanıyorsunuz. Aksi takdirde cd'nizdeki hiçbir data kullanılamıyor. Dos ortamındada şifre aşılamıyor. Bu program şirket datalarının saklanmasında çok başarılı ve güvenilir. (Cd Xp'de hazırlandıktan sonra windows 98'de de çalışıyor.)
Link :
http://www.pc-magic.com/cdl.exe
:ALINTIDIR:
http://www.elektrotekno.com/archive/...ermisiniz.html
Bu programlar hikaye

çalışan .exe. Adam cd yi linux te açsa diledigi gibi kullanabilir
Bunu yapmanın tek yolu vardır. Cd deki tüm dosyaları kendin özel bir crypt algoritman ile sıkıştırırsın ve senin decrypt fonksiyonun olmadan açılmaz. Bir tane exe yazarsın sıkıştırılan dosyaya macadresi+bilgisayaradi+lisanskey komut bilgisini yollar.Gelen komuta göre dosyayı extract eder oda kullanabilir
Bunun dışında kimse yapamaz

neden diyecek olursan autorun olarak çalışıyor sonuçta. Çalışan ney ? tabiki uygulama .
1.cracklenir
2.autorun devre dışı bırakılır
3.autorun çalışırken dosyalara erişilir.
gençken ne kodlar yazardım be :F