evet, ama sanmiyorum tek türklerin saldırdığını cogunluk yanilmiyorsam Yabancilardir dicem ama yabancilarin cekemedikleri bir tek zeytech midirki ? yada zeytech'i takarlarmi ? bilemiyorum