Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar;

Benim alanında otoriter ve en iyi denebilecek bir sitem var. Sitede yaklaşık 40 civarı orjinal makalem var. ANCAK bir şahıs benim sitemin NET uzantılısını almış ve bu yazıları ve resimleri kopyalamış.

Daha önce sitemin altına "SİTEMİZDEKİ HİÇ BİR YAZI İZİNSİZ KULLANILAMAZ" yada "KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ" yazmamıştım.

Bu site ben bu yazıları yazmadan 2-3 ay önce kopyalamış ve hiç kaynakta göstermemiş aynı zamanda hızlada yükseliyor.

Benim sorum ise;

- Hukuksal olarak hak iddaa edebilir miyim?
- EĞER BU ŞEKİLDE BİR HUKUK HAKKIM OLMAZSA... Sitedeki yazıların telif hakkını bu saatten sonra alsam O SİTEYE KARŞI HUKUKSAL ÜSTÜNLÜĞÜM OLUR MU?

Yoksa o siteye bu saaten sonra rica bulunmak dışında bişey yapamaz mıyım?