pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ölmüşse Fatiha, Ölmemişse allah belasını
Hehehe :d

bende çok yapardım bu numarayı:

Ben: Aşkımm arkadaşla yarış yapıcaz (1 saat önce)
Kız: Ya hayır..
Ben: Yok ya bişi olmaz..


2 saat sonra arkadaş kızı arar..

Arkadaş: Beyaz trafik kazası yaptı ağır yaralı hastaneye kaldırıyoruz..(der telefonu kapatır)

Tabi biz içmeye gideriz..Kız tüm hastaneleri tek tek ağlaya zırlaya gezer..

Yanına gidince kıymetin baya bi artmıştır..Sarılır sıkıca..Sonra da okkalı bi tokat yersiniz o kadar

Deneyebilirsiniz güzel oluyor..Seviyorum bu intihar numaralarını.