Arkadaşlar 10 - 15 Şubat Tarihinde Yeni VPS geçilicekdir Ben Her Msn vereni Eklemek İstemiyorum ( Adı onemliDeğil ) Ekledikden sonra ağırdan satıyor kendi Tek VPS ci oymuş Gibi.

Ben 2 Ortağım ben yokken ortağıma ahkam kesmicek ( muhattabıomız siz değilsiniz ) gibi
yok Müşteri ipinde bu var şu var şu oldu vs diye VPS yi Kapamıcak ( ki ipdende olandanda haberim yok )
Yok sunucuya saldırı geliyor makinanızı kapadık
gerçekden EKMEK Yemek isteyen kişiler yazsın.

Ben Burada Anlaşıp Buranın Aracılığı ile Çalışıcaksam. Huzurlu anımıda. Huzursuz Anımıda Buradaki Herkesle Paylaşıcam. Bunun Bilincinde olan Kişiler Atsın PM Lütfem.

Not : Alman Ve Hollanda Lokasyon ( ddos, firewall vs. korumalı )