Arkadaşlar forumumuz için bi radyo açtık
http://genclikportali.net/radyo.htm
hani bu yayınlar için port ayarı falan oluyo ya misafirlerin dinleyebilmeleri için.
Girip dinlenebiliyor mu diye bakacağım girerseniz radyoya..
Teşekkürler
Uzun zaman bende kllandım fakat bir port ayarına gerek yko flatcast panelinden web siteni doğru olarak yazdıktan sonra kullanıcılar sitene girdikten sonra cıkan uyarı ile geln dosyayı indirip kurduklarında radyonu rahatlıkla dinleyebiliyorlar. Zaten bu dosyanın kurulıu oldugu pc'ler ise direk dinleyebiliyorlar.