Konu
GZİP nasıl kullanılır
17-12-2009, 10:31:21
#1
naimserin
arkadaşlar büyük sitelerin kullandığı sıkıştırma yöntemi varmış php ile olanı var ama aspde nasıl kullanabilrim bu gzip i