was adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Resmen yaşıyosun hikayeyi Ben de şu parçasını özellikle severim
http://www.youtube.com/watch?v=2zKwy...eature=related
Öylede böyle şarkıyı kimse mi dinlemeden geçer Üzen tarafta o beni