agca33,
Pozitif yorumunuz için teşekkür ederim.
Max11,
Kampanya başlığı altında bu tip şeyleri tartışmanın pek doğru olmadığını düşünüyorum. Hali hazırda bu görüşlerinizi
https://www.r10.net/datacenter/447053...-nelerdir.html link'i altından belirtmeniz daha doğru olurdu.
İyi çalışmalar dilerim.
Sun Dedicated / Ocranix
Murat AYBARS