agca33,
Pozitif yorumunuz için teşekkür ederim.

Max11,
Kampanya başlığı altında bu tip şeyleri tartışmanın pek doğru olmadığını düşünüyorum. Hali hazırda bu görüşlerinizi https://www.r10.net/datacenter/447053...-nelerdir.html link'i altından belirtmeniz daha doğru olurdu.

İyi çalışmalar dilerim.

Sun Dedicated / Ocranix
Murat AYBARS