resimli anlatacak vaktim yok kısaca ac programı ve ana sahne secili iken F9 a bas kod ekranı gelecektir. Şanslı isen ilk layer action layerdir koyar ve işi halledersn. Ama o kadar genel yazıorsun ki bu nedenle kimse yazmıyordur. Karakter sorunu da yaptıgın dosya ne bu da onemli nerdeyse her flash kendine özgü bi yapıda artık hazır mı aldın buldun mu nedir ne degildr bilmeden pek sonuca gidemezsn .