Bu tür konular zaten açılmıştı.
https://www.r10.net/windows-vista/423...post1059600414
Windows 7'yi tercih edebilirsiniz. Veya biraz bekleyip bazı programların ve sürücülerin tam olarak desteklenmesini de bekleyebilirsiniz.
Windows 7 kurduktan sonra, uyumsuz programlar vs. için Sanal Windows XP işletim sistemi ekleyebiliyorsunuz. Böyle bir özelliği mevcut. Böylece randıman alamadığınız, sorun yaşadığınız bir program olursa bu özelliğini kullanabilirsiniz.
Ayrıca sanal işletim sistemini açmadan, sanal xp içerisindeki programın kısayolunu Win7'nin masaüstüne alabilirsiniz. Böylece uyumsuz program tam uyumlu olarak çalışır.