Merhaba arkadaşlar. birkac hafta önce seslisohbet.com u yüksek diye düşündüğümüz bir rakama aldık 13 bin ytl ye. sizcede cok yüksek bir rakammı ödemişiz? bundan daha öncede seslichat.com u 1000$ e almıştık seslichat.com gerek google pozisyonundan ötürü gerekse aranma oranlarında seslisohbet.com dan 10 kat daha iyi ama yinede işimiz sesli chat siteleri kurmak olduğu için başkası almasın diye bu rakamı ödemek zorunda kaldık öteki türlü sahibi satmayı düşünmüyordu. düşünce ve fikriniz nedir paylaşırsanız sevinirim.
fiyat yuksek midir bilmem ama çok daha fazlasını kazandıracağına eminim.
umarım amorti etmeniz uzun sürmez.
hayırlı olsun