php ile kayıt yapmadan önce
Alıntı
$varmi=mysql_num_rows(mysql_query("select * from uye where kullaniciadi='$kullaniciadi'"));
if($varmi!=0){echo"kullanıcıadı kayıtlı";}
şeklinde eklersen olabilir..uye yerinde tabloyu.yazarsın