Hiç İstemedim Bu Şekilde Bi Konu Açmayı Burada... Ama Ne Yapabilirm...
Yazdığım Bazı Yazılımlar Web Sitelerimden Veri Çekiyor... Gerektiğinde Web Üzerinden Komut Veriyorum Programlarıma Ve Resellerim Olduğu Halde Artık Güvenmediğimden Arkadaşlarımın Hostlarını Kullanıyorum... Sayfalar Sık Görüntülenmediğinden Programlar Hata Veriyor... Tasarımını Yaptığım Müsteriler Paranı Ödedik Niye Kapanıyo Diyo... Utanıyorum Yani... Bilgisayarı Açtım Ve Yine Siteye Girmiyince Artık Tepem Attı..
Sorunlarını Dile Getirdiğimizde İlgileniyor O Konuda Hiçbir Problem Yok
Sanırım Bazı Sorunları Var Sistemlerinde... Bi Ara Pleskden Cpanele Geçiş Yapacaklarını Duydum... Artık Siteler Tasınır Sorunlar Oluşur Düzeltilir 2 Haftada Öyle Kapalı Kalır...