yok yaklaşık 2 aydır telefonum hiç kapanmadı benim

kapatıp deneyeyim bi
Valla kardeşim bende n73 var istanbuldaki arkadaşı aradım şimdi ondada n73 var biraz dondu ama 2 dakika konuştuk 2 kontör gitti benim hat avea arkadaşınki vodafone.
Not: Arkadaşlar eğer 3g kullanacaksanız telefon alırken dikkatli alın bildiğim kadarıyla iphone 3g de ön kamera yok telefonları ona göre alınız.
https://www.r10.net/teknoloji-haberle...post1059131525