by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar yeni konu açıp konu kirliliği olmasın diye yazıyoum. Avea için ben 3g yazıp 3334 e sms gönderdim, kaydım yapıldı.Ancak telefon ayarlarında her hangi bir yapılması gereken ayar var mıdır, çünkü görüntülü aramak istediğim zaman şebeke izni yok diye uyarı veriyor.
Teli açıp kapadınmı kardeşim ben sabah telefonu kapadım açtığımda hatın çektiği ikon gitti 3G yazmaya başladı daha deneyemedim ön kameralı birisini bulunca deneyeceğim