Arkadaşlar yeni konu açıp konu kirliliği olmasın diye yazıyoum. Avea için ben 3g yazıp 3334 e sms gönderdim, kaydım yapıldı.Ancak telefon ayarlarında her hangi bir yapılması gereken ayar var mıdır, çünkü görüntülü aramak istediğim zaman şebeke izni yok diye uyarı veriyor.