Konu
3G Hakkında Bir Kaç Öneri
30-07-2009, 00:47:28
#2
sifteri
Güzel bilgi olmuş yanlız şu saat itibarı ile 3g gören yada kullanan varmı ben n70 ile bekliyorum ama göremedim ıstanbulda