Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/1058810953-post7.html

değişken fener taraftarı
Ne yazıyor yukarıda istemiyorum ama size gol olsun diye istiyorum yazmışım istemek ile adamı beğenmek ile alakası yok fabiyan