Konu
"FB formasını şerefle giyerim" dedi!
07-06-2009, 16:05:38
#7
OfisTech
Üyeliği durduruldu
Cagonni adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kendi ağzından duymadan inanmayız hemşerim
dimi Fabian (OfisTech)
Aman bizden uzak dursun size yakışır
Federasyondan doğru karar verip bu oyuncuyu Bjk ye vermesiniz rica ediyorum