OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne işi var hani 50 milyon dolar versek gelmiyor du ne oldu şimdi? Alınmasını istiyorum artık Bjk ye gol atalım Lig başlamadan Golüde yersek üzelmem ama
https://www.r10.net/1058810953-post7.html

değişken fener taraftarı