Konu
Fener'e imza atıyorum!
10-06-2009, 10:10:57
#5
Cagonni
OfisTech adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne işi var hani 50 milyon dolar versek gelmiyor du ne oldu şimdi? Alınmasını istiyorum artık Bjk ye gol atalım
Lig başlamadan
Golüde yersek üzelmem ama
https://www.r10.net/1058810953-post7.html
değişken fener taraftarı