arkadaşım bendede 512 ramli bir makine var ve makinede Kaspersky Antivirüs + Plesk 8.6 + Win2003 var ve Toplam ram kullanımı sizce ? bende 350 uzak masaüstü ile baglanınca 370 lere fln çıkıyo bunu SS ile de gösterebilirim inanmayanlar varsa Gormya arkadaşımız var forumda Optimizasyon konusunu iyi biliyor tavsiye ederim 30 dk da ram kullanımı çok süper bi şekle geldi