Arkadaşlar Pc mi server yapmak istiyorum.

Kendi sitemi ve 2 3 sitemi içine alacak. Max:5 site barındırabilen server yapmak istiyorum.

Xp professional sp2 ' ye kurmak mümkünmüdür. ? - Kurmak mümkün diyenler işe elini atıp bakmıyorlar.

Arkadaşlar lütfen !