Arkadaşlar Pc mi server yapmak istiyorum.
Kendi sitemi ve 2 3 sitemi içine alacak. Max:5 site barındırabilen server yapmak istiyorum.
Xp professional sp2 ' ye kurmak mümkünmüdür. ? - Kurmak mümkün diyenler işe elini atıp bakmıyorlar.
Arkadaşlar lütfen !