Merhaba arkadaslar,

gectigimiz aylarda meydana gelen tartismalarda ve verilen
tekliflerde konu hep ayni yere baglandi.
Rekabet ve fiyatin kirilmasi.

Peki programcilar olarak, bir fiyat birligine gidilsin derim.
Yani belli basli islere, ortalama ayni standart fiyat verilsin
ve cogunluk da buna uyarsa, benim nacizane fikrime gore

1. herkesin isi olur
2. herkesin parasi olur
3. kalite one cikar
4. hiz one cikar


sizler ne dersiniz?
Ben bu yaziyi iyi niyetli bir fikir danismasi olarak yaziyorum,
lutfen bunu da goz onunde bulundurun.
Lutfen yorumlarinizi eksik etmeyin.

NOT:
Lutfen yorumlarinizi yaparken, saygi cercevesinde yazmaya
gayret gosteriniz.