arkadaslar basvurumu yaptım 3 gun bekledım hıc bı yanıt gelmedıgı ıcın soru@tib.gov.tr ye meil attım ve cok gecmedı 10 dk ıcınde yanıt geldı.belgelerıde doldurup posta ıle yolladım onu beklıyorum suan eger basvurunuzu yaptınız ve daha bılgı gelmedıyse meil olarak bildiri yapın kesınlıkle donus yapılacaktır