Şimdi, Sivas ta bulunan birisi benim Hollandadaki makinem üzerinden pop3 clienti ile, SMTP ile mail atması için sunucu üzerindeki SMTP portunu mu değiştirmem ve tüm host müşterilerime portunuzu değiştirin diye bildiri mi atmam lazım? Yoksa mail TTNET pop noktasına kadar 587 den gidip pop noktasında 25. port olup mu yurtdışına çıkacak.


RFC denen birşey var.


.