selam arkadaslar kafama takılan bır konu var benım hesaplarım 17 sinde banlandı
icerdekilerde gitdi sanırım alamicam galiba
kafaya takilan konu banlanan hesapda kendi adim soy adim var baska bir adsense de kullanma ihtimalım varmı acaba
aynı isim soy isim kullansam oda banlanirmi acaba
bilgisi olan varmi ? bu sekilde kullanan arkadaslar varmı sorun yasamadan