öncelikle her zamanki gibi belirteyim php'de bilgim çok az sorumuda umarım anlatabilirim.
$bla = htmlspecialchars($_GET["blabla"]);
kodunu bir php sayfasında kullanıyorum. atıyorum sayfa.php olsun.
sayfa.php?blabla=333 diyince sorun yok doğal olarak.
ama sayfa.php direk çağrılınca kullandığım kodlar gereği sayfa yapısı falan hatalı oluyor.
buna nasıl bir önlem alabiliriz? get fonksiyonu url de kullanılmayınca.
aslında çok büyük sorun değil ama öğrenmek için soruyorum aslında.